fuck this fucking shit

Världens lessaste Larsdotter till ingens tjänst här..

Shit packa är fan inte min starka sida någon stanns. Imorgon klockan 14 åker jag mot gävle, vilket betyder att allt ska vara klart!

Åh jag har inte ens börjat packa.. Hatar att packa, seriöst närsta gång jag drar någon stanns kommer jag inte ha med mig någon jävla packning!! Fuck that shit känner jag nu..

Har suttit vid alla mina saker flera gånger, försökt och börja men neh jag klarar inte ta tag i det! Jävla sopa jag är..

Aja efter detta hat inlägget ska jag tvinga mig själv med ett glas martini i andra handen att packa den dära jävla monster väskan som jag ska gasta runt med i tre månaders tid!

Så hära lycklig är jag just nu..



BRING IT.
BY: custom paper

I want advise to use a Photoshop for editing your pictures. They will b very beautiful.


NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: