panikans panikare går till LARSDOTTER

Nu har jag fan ännu mera panik än vad jag hade innan jag började packa!!

Kul att min väska är FULL!! Åh då menar jag det med, den är FULLLLLLLLLL!!

Som tur är så åker jag ju till Hanna imorgon och då får hon fan säga till mig om det är något jag inte behöver ha med mig! För vafan jag kan ju inte ha en full väska redan nu lixom! :O Ska ju handla feta saker där ffs.. BALLE!

Aja ikväll är min sista kväll med min älskade MacBook Pro samt min underbara lilla iPhone 4s <3

Imorgon kommer jag lägga ner dem i deras respektive lådor, där de kommer få ligga och vänta på mig i 3 månaders tid och bara vila sig, så de har fett med energie då jag kommer tillbaka! De kommer vara så saknade. Men kanske har någon kompis med mig till dem då jag kommer hem, eller lite presenter :D

Kommer så klart sakna min familj och min livsnjutfamilj fett mycket med all kärlek till dem <3


BRING IT.
BY: term paper writer

Bloggers should try to add some illustration to their posts. It'll be more interesting to read them.


NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: