varför i hela helvete stoppar jag den dära skiten i huvudet?

Har varit i Åre med min underbara livsnjutarfamilj <3 Det var helt jävla underbart.. Vi hade det riktigt fett med varandra, sedan var det ett par riktigt sjukt jobbiga avsked som man fick ta tag i!

Nu är jag iaf i Sundsvall, kommer vara här i en dag till. Sedan på fredag kommer jag bege mig ner mot Hanna i Sandviken. Varav att på lördag morgon kommer hennes pappa skjutsa oss till arlanda och vi kommer börja våran resa mot Asien!

Men som det alltid ska vara, så måste man göra massa med jävla skit saker innan man kan få göra något roligt. Vilket jag tycker är helt onödigt om jag ska vara ärlig...

Imorgon ska jag iaf packa min väska, suger skit.. Åh idag har jag tagit ur löshåret och nu ska jag börja med att få ut alla mina tusen miljoner jävla tover...... Kommer vara en väldigt arg Larsdotter här på Östralånggatan!

Så öppna några cider och ta tag i kam horan blir det för min del, hoppas ni alla får en jävligt skön kväll iaf

FUCK OFF




BRING IT.
BY: essays

How people could have such terrible appearance as this person on the picture?


NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: