det nya steget i Larsdotters liv lyfter just nu..

Detta är ett inlägg som jag låg ner och skrev igår hemma hos Mormor då klockan var 01:34.. Men nej det är inte ett tidsinställt inlägg heller! :O

Haha det är min underbara Sis1 som får publicera detta inlägg, då jag så gärna vill ha med en bild, men har inte tillgång till en dator och kan tyvärr inte göra det själv! Så vilken tur man har Sis1 då :D

Just exakt i detta tillfälle sitter jag på ett flygplan som ska ta mig till ännu ett nytt äventyr :D Whoop whoop!!

Så detta är mitt nästa steg, det jag har planerat nu under en tid men inte kunna delat med mig av för er! Åh jag kommer fortfarande inte kunna berätta för er vart planet går. Åh jag kan inte heller berätta varför jag inte kan berätta för er.. Inte riktigt än!! Men välidgt väldigt soon kan jag göra det!!

Så mina nära och kära släng inte ur er nån kommentar med jag vet vart du ska, eller ha så kul på............ Ni som vet ni vet låt det vara så ;D hihi!

Men självklart så kommer jag verkligen göra mitt bästa för att uppdatera er så mycket som jag bara kan! :D Så korta inlägg med bilder låter det som en bra deal?!? :D

Neh nu ska jag se på en film åh längta tills imorn ;D

Safe Travels Bsis! <3 /Nina


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: