Folkskygg ooooh jaaaaa visst

Idag så har jag fixat med Sis1 hår, kommer för och efter sedan som jag ska visa er :)

Sedan drog jag ner och mötte Mormor och Mami i ett öltält drack en bira och försökte göra mig allmänt osynlig! Följde med Mami åh gjorde lite ärenden försökte även då göra mig osynlig. Just bara för att jag verkligen inte ORKAR träffa folk! Haha, inga illa menat men ah jag är som jag är helt enkelt!!

Nu har jag varit hemma en sväng, åh nu ska jag och Mami dra ner och möta upp Moster i nått öltält! Får se hur långvarig jag blir där nere i alla öltält, helt nöjd med att stanna hemma!!

Micke ringde idag och vart helt choockad då jag var på stan åh inte hemma...

- MEN VAH!? Du har inge liv, så då går man inte på stan!!!

Hahahahahahahhaha tackar för den min vän ;D


Sjukt svårt att bli osynlig i denna outfit ;)

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: