helt missnöjd Larsdotter ensam hemma !?!

Jaha då är man helt ensam hos Mormor just nu, åh helt missnöjd över det! Visst ibland kan de va skönt att vara ensam, som när du skiter, duschar eller sminkar dig!

Men annars så trivs jag som bäst med att ha folk runt omkring mig.. Behöver inte prata eller umgås men bara att sitta brevid med nån åh båda gör sitt är fett mycket skönare än att vara helt ensamen!!

Igår så körde jag Mami, Sis3 och Sis5 till bussen för de drog ner till Morfar i Småland!! Jaha vad kul för dem då :P

Senare på dagen fick jag gå iväg med Sis1 till bussen för då skulle hon åka hem till Vännäs.. Tycker inte jag alls var skoj :(

Så idag då gastar Mormor över till Moster åh äter surströming.. Jaha vad gör Larsdotter då, nja suttit själv i köket lyssnat på musik åh kollat in i väggen :P Hahahaha!

Gillar inte vara ensam alls, men soon kommer Janni hit på en cigg.. Åh jag tror inte Mormor kommer vara borta så länge till heller :D


Min älskade Sis1, ser fett framemot våra små framtids planer :D whoop <3 Alla blå <3

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: