hjärngympa och fett med chill häng på Momsbalkong idag

Snacka om skön dag det har varit idag då, en helt vanlig torsdag med fett nice häng hemma hos Mom-wallin.

Vaknade ju rätt så sent idag, så drog rätt ut på balkongen och la mig i solen för att försöka få nån slaggs bränna, men det går ju fett segt måste jag då vekligen säga! :/

Efter ett tag så kom Micke och vi satt oss åh rökte snackade en massa skit åh göttade oss åh att inte va bland allt folk på Gatufesten!

Efter några timmar drog vi en bilrunda åh hämtade Sis5 åh hennes kompis som skulle till Mormor för att göra sig i ordning åh sånt!

Jag åh Micke fortsätte vårat feta häng på balkongen åh efter nån timme så kom Steve och Victor mina gammla barndoms kompisar från Hammerdal. Var så jävla roligt att träffa dem, åh som vanligt känns det som tiden har stått stilla åh allt är som vanligt, vilket är fett med skönt :D

Bjöd dem på kaffe och så bjöd de mig på massa skvaller åh måste ju säga att det är tråkigt att de flesta skvallerämnena bara var negativa :/ Tråkigt men sant!

Sedan bjöd de oss på varsin öl, satt åh göttade sig lite innan de hoppade in i bilen igen för att bege sig ner mot Gävle där de asen ska se bland annat Manowar... Jag vill med se :/ Men spann vidare för en middag på söndag med dem, så det ser jag framemot :)

Så hela dagen har i prencip bestått av fett jävla häng på Momsbalkong :D Fick även en hjärtränings uppgift, som man själv klarade jävligt fort medans andra fick kämpa väldigt länge för att klara av... Nämner inga namn ;)


BRING IT.
BY: Emelie

Jag hade också velat vare meeeeed!!

2012-07-06 10:23:53
http://gemig.blogg.se/
BY: norrfors

fortfarande helt knäckt över att inte ha lyckats få ihop 2 bitar snabbare än sådär haha

2012-07-09 09:45:29
http://mikael.norrfors.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: