kommer du ihåg alla i din årskull 9 !?

Sitter nu ute på balkongen hos Mormor så klart åh avnjuter en öl som Pesa lämnade efter sig ;) Tack för den baby :)

Även att det är sjukt mörkt i staden ikväll, kommer inte ihåg sist det var så hära mörkt ute och jag njuter verkligen av det till 100%. Men enda anledningen till att det är så hära mörkt är att det ligger världens tjockaste moln över hela jävla stad jäveln hahaha ;) Men jag gillart ändå!!

Går dagen var ungefär hur underbar som helst iaf.. Som ni vet så kom Pesa hit och vi satt på Mormors balkong från klockan halv tre till typ halv ett på natten, med undantag då vi drog iväg handlade pizza, falafel och godis haha :P

Satt och drack massa öl, pratade gammla minnen, nya äventyr och lite framtidsplaner :)

Sedan så försökte vi komma på hur många vi var som gick i våran årskull i 9:an samt komma på alla som gick i våran klass.. Kan säga det var väldigt roande och vi fick ringa till två gammla klasskompisar för att kunna fylla listan! Sämst vi är ass :P Hahahaha!

Vet fortfarande inte om det stämmer att vi var 46st var vi fler!? Nån som vet...

Varför vi gjorde det är för att om 2 år så har vi ju återträffen åh enligt Pesa så var det tydligen hon och jag som skulle fixa den, hade jag helt glömt bort.. Men klart som fan jag är på att styra den :P

Micke kom även hit för att dricka nån öl och vänta på att han skulle leka Pappa åt Sis5 åh hennes vännina som skulle in på gatufesten... Själv fick man ju förstöra ett band trixa fixa och limma fast det på Sis5´s kompis så det skulle hålla då vakterna checkade det... Åh självklart så funkade det skit bra :D Världens bästa BSis är jag ;)

Idag kom Viktor Pesas pojkvän åh hans kompis, samt Steve och Victor hit. Så då drog vi på biteline åt och snackade en hel del skit :D

Kändes verkligen awesome att få träffa mina underbara vänner.. Saknar dem jätte mycket och tycker det är sjukt tråkigt det bara blir en gång om år, men det känns alltid som man har setts varje dag då vi ses guld värt!!


Pesa, Steve åh jag


Victor helt nöjd med maten


Mörkt


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: