rent jävla lallande under hela dagen

Idag har sweden bjudit på fin fint väder. Så det passade man ju på att ta för sig av, jag och Sis1 låg ute lyssnade på music åh solade x antal timmar åh fy fan vad jävla tråkigt det är ass!! ;) hahahaha

Aja drog ett litet flumigt träningspass gjorde vi oxå tillsammans med den enda av oss som var seriös Sis3 ;)

Sträkte ena lårmuskeln så det kändes som om hela muskeln blödde, åh Sis1 ligger i sängs åh vill inte kliva upp för magträningsvärk.. Helt redo för VM nu ;) hahahahahahaha

Väntar fan mer eller mindre på att dessa dagar ska gå, men när de väl ha gjort det kommer jag önska mig tillbaka hihi ;) Men man ska ju alltid ha det på det viset man inte kan få har jag hört nån säga..


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: