snacka om att jag jinxade hela den dära flyg resan, hur gick det!?

Nu är jag iaf framme på min hemliga destination, åh har nog varit det ett tag med!?!

Detta är ett tidsinställt inlägg just bara för att inte få er att glöma bort att gå in och titta på min blogg då och då! För det kommer uppdatering om vart jag är mm lovar :D

Uch vad läskigt inlägg detta skulle vara om jag inte kommer fram och planet krashar eller nått :( Ahh varför började jag tänka på detta nu då!?

Aja som vanligt då jag flyger eller åker tåg, har jag en stunds panik att tänk om!

Åh alltid då den paniken kommer tänker jag på papper och penna.. Just bara fatt jag vill skriva ett brev till min Mamma om att jag älskar henne mest i hela världen och om jag skulle dö någon gång kommer min sista tanke vara att jag hade den största turen här i livet som fick henne till mamma!! <3

Så om det sker denna gång så är detta inlägg mitt brev och papper!!

Älskar dig till rymden och tillbaka, retar dig bara för att jag älskar dig så otroligt mycket, är bossig bara för att jag är så rädd om dig, är dryg jobbig en idiot och allt dåligt bara för att jag vet jag kan visa alla mina fel och brister för dig, för du älskar mig för den jag är! Åh jag lika så med dig Mami...





ALLA BLÅ



BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: