to night its Emeliex2, like the old days :D

Men god morgon på er alla :D!!

Idag vaknade man upp av värledns mest trevligaste sms, värmde verkligen i hjärtat :P

Hej Fyllo! Drar till dig snart ja. Ring mig :P


Så just nu är Emelie Pesa påväg till mig :D Whoop whoop whoop fett glad, hon ska sova här tills imorn så får en hel dag med henne samt natt hihii ;D

För alla som inte vet, men Pesa och jag har varit kompisar sedan hmm vi kanske gick i 3:an lågstadiet.. Sedan så hamnade vi i samma klass några år senare åh efter det var det Emeliex2 :D + Steve Hahahahaha!!

Nu bor ju dock Pesa i Ö-vik åh jag bor ju överallt så det är ju väldigt svårt för en att träffas så mycket som man egentligen vill! Men vi brukar alltid ses på Storsjöyran. Åh då känns det verkligen inte som om det har gått en dag utan varann.. Vilket är så sjukt skönt :D

Men då jag inte ska på yran detta år, så tog Pesa åh satt sig i en bil och kommer till mig :D Så jävla underbart whoop whoop!


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: