Fuck this, I wish I was a CAVEWOMAN

Asså fy fan vad jag blir trött på mig själv!! Varför i hela helvete kan jag aldrig klara av att ge mig sjävl en sådan hård spark i röven att jag tar tag i de sakerna som jag själv går och mår dåligt över att jag inte tar tag i!?

Varför ska man ha sådan jävla dålig självdisiplin! Åh varför är jag så satans jävla duktig på att hitta så många olika anledningar till att inte ta tag i de sakerna som jag måste ta tag i!?

Okej nu är jag lite hård mot mig själv kanske, för jag har ju iaf lyckats göra en sak av x antal saker som jag skulle behöva ha gjort idag!!

Åh det jag blir mest irriterad över på detta är att de flesta sakerna som jag måste göra är saker som har med skalet att göra, fucking jävla skit värld man lever i... Behöva ha ångest för att man inte har borstat håret, ha ångest fatt man inte har tvättat håret, ha ångest över att man valde att äta en sväng nudlar istället för ett par tråkiga jävla ägg åh grönsaker!!


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: