har du sjukt lite att göra, DÅ kan du se den hära filmen!

I fredags så bestämde jag och Barbro oss för att inte gå ut som de flesta andra gör en fredag. Utan vi bestämde att vi skulle gå på bio istället!!

Så vi gick på en bio som jag verkligen trodde skulle vara hur rolig som helst, sjukt bra skådespelare med, sånna så man bara vet att filmen måste va bra för de alltid är så roliga. Så jag hade verkligen peppat upp för att se denna film: what to expect when you're expecting..


Åh självklart så vart vi fett besviken, jag tror vi högst skrattade 4 gånger var, vilket betyder att en film inte alls e rolig! Visst det är en sådan dära film som endast är OK inget mer, inte sån man ser en gång till, inget man nämner om någon vill ha tips till en bra film nån dag! Fett tråkigt..

Men tur det var fett mysigt att umgås med Barbro för det var jätte jätte mysigt åh det var fett värt att inte gå ut och dricka alkohol ;D


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: