i got one for free

Oj det var verkligen länge sedan man hade en anonym som man måste ge svaret på deras frågor i ett inlägg, eftersom de inte har lämnat någon stanns där jag kan ge svaret annars!

Men som sagt ett gratis inlägg klagar jag inte på ;D


wtf om Good night ART so u can sleep good:
flyttat hem?!
inget jobb!?
ta sig i kragen emelie xdxd


Wtf nej jag har inte flyttat hem, har för tillfället inget hem. Utan åker dit jag vill när jag vill, bor dit jag åker. Har sommarlov, var så sjukt länge sedan jag hade det sist så jag kände att nu var det dags! Jobb nej de har jag inte för som jag skrev jag har sommarlov.. Vill inte ha nått jobb det som var planen då jag jobbade ihop mina pengar i Norge!! Kragen är tagen jag gör det jag vill efter den plan jag har haft, jag är lycklig, jag njuter av livet.. Vad gör du!?

One life enjoy it LIVSNJUT..



BRING IT.
BY: Emelie

Emelie! Blir de nåt yran iår eller? :))

2012-06-25 13:06:51
http://gemig.blogg.se/
BY: -

2012-06-28 20:48:36
BY: -.-

gratis? finns det folk som betalar för det här xxd

men bra svar, själv kan jag göra det jag vill samtidigt som jag har jobb + hem. min "livsplan" tar aldrig slut, utan brukar uppdateras allteftersom. men vad är nästa? låter nästan som att plenen är över.säger bara att det kan va bra att tänka på nästa steg.



men när var du den vassaste kniven i lådan? haha :DD

2012-06-28 21:14:56

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: