Im the fucking Champagne for sure

Igår var det verkligen en riktigt bra dag för Larsdotter hihihi :)

Började dagen med de största fixet, åh kunde andas ut en liten stund efter man var klar med det. Men hjärtat började ju då slå 180 istället, men får leva med det ett tag ;) hahahahahaha

Drog ut med Janni på birsta, där vi mötte upp Cattis som man inte har sett på tusen år.. Åh då fick man ju en stor chook där hon kommer vacker som en dag och med en liten kula där en liten knodd håller på att växa :) Ihhh <3

Fikade pratade och fick pussa lite på Alissa <3

Sedan drog jag hem fixade mig lite och begav mig upp till Sandra för att ha det mysigt med lite öl och snack :) Efter några timmar drog vi ner till Mommo för att hämta upp Mamma... Sedan så drog vi ner på Cirkus Daltons hahahahaah

Drack öl och kollade på alla olika folk som är där göttade oss i massa.. En gubbe frågade mig och Mamma vad vi ville ha åh jag sa champagne... Så han köpte en flaska till oss sedan så drog han därifrån... Hahahaha så där står vi med en flaska ;) hahah!

Var en oplanerad trevlig kväll iaf! Whopp whoop.. Men idag lider man av en lätt huvudvärk, men jag njuter av den för det var en awesome dag så helt värt det :D



BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: