live or die

Leva eller dö, är fan den enda frågan man behöver ställa sig egentligen! Iaf enligt mig...

Så om man hamnar i en situation där man har ett val som måste göras, borde man ju helt enkelt endast kunna ställa sig själv frågan leva eller dö!? Så borde man ju få en känsla i magen väldigt direkt av vad som är att leva?

För alla jag känner iaf vill ju leva, så då borde ju det dära funka!?

Fast egentligen tror jag att de flesta vet vad det rätta är att göra om man vill leva sitt liv, men jag tror att i väldigt många situatuiner så väljer folket att ..

Åh varför väljer folket att "dö"? Jo för självklart kommer det alltid varit lättare att "dö" än att verkligen leva!!

Jag vill fan inte dö, jag vill fan i mig LEVA..

















BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: