mys med familj, återseenden och CirkusDallan

Under lördagen kan man verkligen säga att temat var FIRA! haha

Först så drog vi familjen över till Moster som fyllde år i veckan så vi firade henne med grillning, var hur gått som helst åh väldigt trevlig att träffa kusinerna mina som jag inte träffar allt för ofta. Hängde där ett tag drack lite vin och bara mådde gott av att ha familjen runt omkring mig :)

Men sedan var det dags för mig att dra mig vidare mot två andra att fira åh det var min underbara "mamma" Sandra som har varit så sjukt grym och tog examen i kriminologi åh hennes lillasyster Mariel som fyllde år igår men vi firade henne då med!

Träffade på väldigt många personer som jag inte har träffat på väldigt länge och det var verkligen jätte jätte roligt att träffa alla :D

Gick sedan vidare ner på cirkusDaltons, sjukt hur så många clowner kan samlas på samma ställe, men det är alltid lika roande att sitta och titta på dem samt drick billig öl, så jag klagar inte hahahahahahaha!

Den största fjanten av dem alla ska jag berätta om i ett annat blogg inlägg, men om man säger så hära jag hade väldigt roligt och hennes man kan jag lova fick inte ligga då han kom hem ;D Hahahahahah!


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: