Screw this, let's go and fuck up

Då är man äntligen på väg mot nya äventyr. Visst det är inget stort men det är NÅTT!!
Vart en helt vanlig impuls resa med Hanna.. Självklar med Hanna vem annars, vi sitter ju som halvt ihop ;) haha!

Nu sitter jag på bussjäveln ner mot Hudik, där måste jag så klart byta och sätta mig på ett tåg resten av vägen till Gävle. Åh där hämtar Hanna upp mig, så åker vi vidare för att på vägen ner mot Linkan plocka upp Mätz.. Whoop ska bli skojigt att få träffa han, var sedan man bodde i Norge sist!!

Tar vi en natt i Hannas nya läga i linkan, sedan bär det av mot fucking jävla Hultsfred whoop whoop!!



Lets get fucked up ;D

(blogg inlägget som aldrig kom upp innan jag drog på hultsfred!!)


BRING IT.
BY: KLee

C:5 ffs.

2012-06-20 00:57:53

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: