secret agents with strawberries

Fin dag de har varit idag må jag då säga, åh nej självklart menar jag inte det svenska skit sommar vädret!!

Vaknade si så dära vid 0630 gick upp tog en kaffe åh en morgon cigg. Gjorde lite mackor åh passade på att gosa ner mig i Sis3 sköna säng, då hon va på jobbet!

Kollade på en film, sedan tog jag en liten powernap..

Vaknade åh tog tag i håret mitt, så nu är jag nyfärgad och fresh, vart riktigt nöjd med färgen. Trodde verkligen inte att den skulle vara så fin, då de bara var en affärfärg. Men den va KUNG!!

Sis1 kom äntligen hem idag, åh gud vad kul det känns.. Så nu delar jag, Sis1, Sis3 och Sis5 på ett rum.. Kärlek <3

Mot kvällskvisten så ringde Barbro och frågade om hon fick bjuda mig på middag, åh det tackar man då verkligen inte nej till då tacos var på menyn åh Barbro är kung på att göra guaqamole (kan ej stava, men ni fatta).. Så myste loss åh var hel nöjd, efter en film åh massa tacos i magen, begav vi oss ut till balkongen där vi åt jordgubbar och spionerade på Sundsvall ;D Hihihihi



BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: