Tackar så mycket, men va fan hände!?

Shit så många kommentarer som jag fick igår har jag nog aldrig fått förut! Fick man känna på hur det känns att ha läsare som kan yttra sig lite.. Åh de va fett, så om jag blir bättre på att blogg blir ni bättre på att kommentera Deal?

Så då får jag väl passa på att köra lite svar till de som kommenterade:

Emelie! Blir de nåt yran iår eller? :))
Svar: Nej tyvärr Pesa som det ser ut nu på mina planer blir det ingen Yran detta år! :(

BY: Elin

Helt jävla underbar bild! <3

Svar: Ja du är ju med på den <3

 

BY: caisa

fina ni är! :D

Svar: Tackar, visst är vi :P

 

BY: Sandra

Fin blogg :)

Svar: Tack jag håller helt klart med ;)

 

BY: classes lilla blogg

vilken extremt häftig blogg du har, jag vill bara säga det att detta måste vara den bästa bloggen jag sett vad gäller flera aspekter, jag hoppas du förstår vilken underbar blogg du har....allt är så samspelt på bloggen...designen, inläggen mm....jag är riktigt imponerad

Svar: Tack så mycket för denna fina kommentar haha :D

 

 

 


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: