Thanks always smiley boy :D

När jag fyllde 24 år i år så var ju jag som ni kanske vet på Bali.. Vart tillo med firad två gånger. Då vi först var på väg att dra ifrån Bali samma dag som jag fyllde år. Men valde att stanna en vecka till. Så hade ett firande nån dag innan sedan firade vi mig även den dagen jag fyllde år :) Hihihi!!

Då fick jag en mycket fin present av en underbar vän som jag lärde känna där nere, eller nä jag fick tillo med två presenter av han kan man säga :D Först så fick jag kepsen som jag har på bilden nedan. Åh det är hans bandkepa (King of panda) :) Åh andra presenten var att få se dem live uppträda på en konsert, där vi så klart hängde backstage och de ropade så klart upp våra namn och vart vi kom ifrån, då de var uppe på scenen! :)

De var sjukt skoj att se dem, åh de var helt sjukt vad alla folk var helt jävla galen då de spelade! De är väldigt stora i Indonesien vilket jag och Hanna inte alls hade uppfattat ;D Hihihihihihi!

Saknar alla mina vänner från Bali, men just detta inlägget tillägnas Always smiley boy Choqy :D



Choqy, me and Hanna at the beach drinking Bintang


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: