One life just enjoy it...!?!

Sjukt uttråkad tjej idag måste jag då säga.. Eller kanske mera panik monster. Hatar då jag inte gör något för då börjar jag tänka så sjukt mycket på allt möjligt. Och vem fan vill tänka hahah helt seriöst INTE JAG!

Det jag har fastnat lite på nu och insett är att fan vad jobbigt det är och ha ett motto/talesätt/livssätt osv..

För helt ärligt så är det fan inte lätt att alltid leva efter det man hela tiden trycker andra i ansiktet! Visst det är lätt att leva efter det när det är lätt.. Men så fort de börjar bli lite svårare lite mer riskabelt och lite läskigare. Då jävlar börjar man helt enkelt att leva efter den vanliga jävla Svensson skit synen som jag hatar mer än allt annat...

Åh även fast jag skriver detta och vet exakt hur jag känner så står jag ändå och lutar mot svensson hållet och typ bara står och väntar på att nån ska göra nått eller att nått drastiskt ska lösa mitt problem!!


Snacka om att säga emot sig själv..

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: