bättre sent än aldrig, ikke sant!?!

Jag ska börja blogga igen, nu vore det ju verkligen ypperligt att blogga. Då jag har sommar lov ;)

Har som alla vet kommit hem från min resa på tre månader! Men börja jobba är jag verkligen inte redo för ännu, så jag tänkte ha mig ett sommarlov med!

Sist jag jobbade var 16 december åh jag kommer inte börja jobba förrän i augusti heller, eller det är ju planen iaf :D

På lördag drar jag och Hanna till Berlin för att möta upp Charly en mexikanare som vi lärde känna på Bali! Ska bli skoj som fan att träffa han! Åh tror vi kommer ha några grymma dagar framför oss :D

Så sjukt cp stokad, men hatar verkligen den hära skiten med att packa, det är nå jävulskt tråkigt måste jag då säga! :/ Ahhh!

Aja nu har ni fått som ni velat jag har bloggat ;D hihi!
This is David, Kijo and Charly



BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: