ett riktigt jävla skit inlägg, men fin bild på gubbar

The day to day!!

Vaknade fett sent cirkus efter klockan tolv! Tog en kopp kaffe åh gick ut på ballen tog en morgon cigg, eller ne jag tog tillo med två stycken på raken!

Sedan så hämtade jag ut musik, mormor kom med såpbubblor så jag Sis3 och Sis5 sprang runt och blåste bubblor, döda bubblor och tog kort på bubblor! :D Haha! sommrigt värre.

Efter det kom Mom med jordgubbar så mumsade massa sånna, åh de var gudomligt gött måste jag säga er alla!

Så har jag suttit i solen, nu är jag fett trött på det så har förflyttat mig till soffan, åh väntar väl mer eller mindre på att det ska bli kväll så man kan titta på det dära jävla melodifestivalen eller va det nu heter hahahahahaaha!!

image description


image description


De är ju helg ;D



BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: