idag har vi firat alla underbara mödrar på denna jord

Idag var alla Mammors dags..

Började ju dagen med världens finaste väder väder.. Så jag och små syskona har suttit ute och solat och lyssnat på musik åh drukigt cola åh jag har rökt! ;D

Så efter de spenderade vi kvällen genom att äta god tårta och hela familjen kom hit och grillade och hade massa mys med go musik åh gött kött fy fan ;D

Sedan så klart en gnällande Diva!!

Men jag önskar min bästaste Mami hela världen en underbar fortsättning på moderskapet till de fantastiska barnen i hela världen som hon så klart har tryckt ur hennes underbara kropp ;D

Älskar dig genom eld och vatten, till rymden och tillbaka genom jordens under och tillbaka till vekligheten <3

image description

ALLA BLÅ <3

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: