gårdagens jakt slutade med 0 till mig

God lunch på er läsare eller nått sånt sådant!?

Gårdagen drog jag med mig Mami på jakt efter ett par vita VANS, men tror fan inte en enda affär i denna lilla skit håla har VANS :( Vart sjukt besviken måste jag då säga, för vill verkligen ha ett par NU NU NU!! Aja ska dra ner på stan och titta de sista alternativen idag, nån som vet skriv gärna det då :D TACK!


Sedan så skedde inte så mycket mer roligt umgicks med Sis3 åh Sis5 satt mest å dampade som fan för att vi var så uttråkade, men det är ju inget nytt att vi leker mongon precis.. För det är helt normalt ;D

Nu ska jag ta åh äta lite sedan fixa i ordning mig till Sis3 åh Sis5 kommer hem från skolan, för då ska vi på spännande äventyr som för tillfälligt är hemliga ;D MOahahahahahahahahahahahahah

image description

Sånna VANS fast vita

image description

Gårdagens gangsta stile ;D


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: