im back in the love of Livsnjut

Ja då var man i oslot igen då.. Har väl inte rikgit fattat det ännu! Men det kommer väl då man har börjat jobba och fått en rutin igen.
 
Var meningen jag skulle börja jobba redan i tisdags, men Jobzone är ju retards som vanligt.. Så Har fortfarande inte börjat jobba! Men har ändå varit skönt då jag nu har haft migrän i två dagar! Fett less har inte haft migrän sedan jag var i Thailand i februari, så tycker det är väldigt onödigt att jag får det nu! Då jag även glömde migrän tabletterna hemma :(
 
Är hur underbart som helst att träffa familjen livsnjut igen! Man inser fan inte hur mycket man saknat dem då man varit ifrån dem..
 
så just nu njuter jag bara att få umgås med dem, bara att höra rösterna på dem, är helt fantastiskt! <3
 
Som ni såg på bilderna igår så bor vi väldigt fint.. Men det spelar egentligen ingen roll för jag skulle kunna bo i vilket ruckel som helst med denna familj och den skulle ändå vara helt fantastisk då det alltid är så mycket kärlek som omgringar denna familj! 
 
Så nu har ni fått lite uppdatering :) Nu ska jag gå upp och försöka mig på det hära jävla pusslet som vi har i köket! :P hahaha igår satt jag nog 4 timmar och var helt nöjd då jag hade fått 10 bitar på plats hahahahahah ;D 
 

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: