larsdotter was not happy to start work today, but

Hade man sin första arbets dag idag då rå.. Var sjukt jävla missnöjd imorse då jag vaknade, ville bara slå av larmet vända mig åt sidan för att somna om! Vart ju inte bättre av att det regnade ute heller. Men det var väl så klart.
 
Men efter jag väl kom på jobbet så gick det fett bra, var sköna snubbar som jobbade där, kände mig glatt mottagen! Åh har pratat engelska hela dagen då jag jobbar med en kille från Polen! Åh det e ju kung det, så man underhåller den biten med :) 
 
Men jag kan ju säga som så att det känns i ryggen att man inte är van att gasta runt i värneskor eller på sten golv. Ryggen smärtar nå jävulskt just nu.. Åh jag är sjukt trött! Funderar på att lägga mig ner och titta klart på törnrosa!
 
Neh nu orkar jag inte skriva något mera hära, detta får vara nog! 
 

BRING IT.
BY: Mami

Men gumman vad slut du ser ut :( stackars <3

2012-09-10 22:12:02
BY: Linn

saknar dig, måste få träffa dig! typ 4 år sen sist, puss å kram!

BY: Elin Parment

Tack för kommentaren frugan!!! <3 <3<3

2012-09-11 21:25:46
http://doyathang.se/
BY: moster

sötunge!Kram!

2012-09-17 16:22:44

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: