lite fredags och lördags morgon lall från livsnjut

Igår fick vi sällskap av David och Masken.. Var fett skoj att de kom hit, men om man säger så hära hade ju varit lite roligare om de hade varit lite mera socialla än vad de var ;) Hahahahaaha
 
 
Tänkte även ta och visa er en bild på hur fin Nina vart som en Zebra igår :) På klänningen har hon satt massa tjep, hon var så kreativ så :) Åh öronen är gjorda av ett par fingervantar :P Hihi!
 
 
Nu sitter några av livsnjut i vardagsrummet lyssnar på musik och ritar.. Resterande av famljen duschar, sover fortfarande eller ligger och läser lite! Skönt med helg då alla är hemma, så jag slipper känna mig så ensam hihi! Men på måndag är det ändring på det för då drar även jag på jobb! Oooooh, nu jävlar startar allvaret :P
 
 

BRING IT.
BY: Mami

Härliga bilder :D. Vart ska du jobba nu då? Jag skriver kontrakt på lägan på måndag,jäääääää :D.Saknar dig <3

2012-09-08 13:41:02

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: