Living on the Eeeeeeeeeeeeee

Tänkte bjuda er på lite bilder, på den helt oplanerade utgången i lördags! Jag och Cassi skulle iaf gå på öppet hus på en tattueringsstudio. Vilket visa sig vara Tonys studio, va fett skoj att träffa han och de hade det riktigt fint i studion :) Duktiga pojkar! 
 
Sedan drog vi på mv donalds åh där träffa vi två roliga killar som jag inte alls kände, men Cassi va väl bekant med dem! Slutade iaf med att de kom hem till Cassi och vi satt där åh festade och kom på ett eget drick spel, som var hur fett som helst! :P haha! 
 
Missade konsären som var tanken vi skulle på, så vi drog oss till cafe sör, sedan en sväng på verkstedet.. På sör satt vi och körde ett annat öl spel haha folk måste ha trott vi var dum i huvudet då vi sitter och skricker som en kåt katt innan man får dricka :D hahaha! 
 
Efter det drog vi hem till Cassi en snabbis igen men när klockan var efter 0400 så bestämde jag mig för att bege mig hemåt :)
 
Var en fett random night men den va riktigt rolig ass! 
 
 
- Härifrån ser det ut som dina läppar är en vagina..!! Oooooohh
 

Cool kids..
 

 

I was so far away there..
 

Som Ibiza, right!?
 

What that!? :O
 

Öl spel på krogen is the shit!

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: