see Sis1, BSis is fine

Denna dag har beståt av att jobba.. Sis1 har ju börjat blivit fett orolig för mig då jag inte bloggar, så då får jag väl göra det även fast jag inte har gjort något speciellt alls idag! 
 
Jobbat, var en rolig dag på jobbet, tiden gick hyffsat fort åh jag och Domenic lekte med.. Hahahahahaha!!
 
Sedan så kom man hem åh då började det regna så in åt helvet, samt hagla som fan oxå, och blixtra och åksa, sedan va de fett med sol åh 2 regnbågar och då menar jag allt detta på en och samma gång :O Vi stod ute i trädgården och bara what a fuck!? Haha
 
Sedan så hade jag skype date åh det slutar ju alltid i att den varar i x antal timmar.. Denna gång vet jag inte hur många kanske 3h!? :P Men det e gött som fan whoop whoop
 
 

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: