some awesomeness from the working Larsdotter

Tjejen som inte alls är van att jobba för fem öre, de e jag det! Inte nog med att jag är så jävla slut då jag kommer hem från jobbet. Men det kan ju även ha att göra med att jag inte sove så jätte jätte bra i min och Kalles 90s säng :P Hahaha!
 
Men tror även jag fått träningsvärk i armarna, men det är inte från alla lådor jag lyfter hela dagen, utan det är för när jag tejpar alla lådor :P hahahahah lr!?
 
Igår så kom jag hem dog typ, Kalle gjorde as god middag som han bjöd på, sedan så däckade väl jag mer eller mindre i soffan! :) Haha!
 
Nu sitter jag i vardagsrummet och gömmer mig för pingisbollar, då Kalle och John har pingismartch i vardagsrummet/köket... :P
 
Så mycket mer har inte hänt sedan sista inlägget :) Fick förlängt på mitt jobb idag och löne förhöjning, åh det är ju inte dåligt 3 dagen :D Muahahahaahah
 
För två kvällar sedan då pojkarna spela krigs/bräd-spel
 
Så hära tvättade John kläderna igår..
 
Detta är te som jag har fått från mitt jobb, just nu dricker jag Refresh
 
John och Kalle right now :D

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: