thats how u do it on a sunday

Idag så vakna man med att John hade bakat bröd, så morgonen startades med varmt nybakat bröd. Åh det satt verkligen inte fel någon stanns :) Mumms! Hihi
 
 
La även klart det dära jävla pusslet som har funnits på köksbordet här väldigt väldigt länge tydligen :P Haha! Men så klart så fatades den sista jävla bit fan! Vart så jävla less haha.. Så nu måste man ju leta gärnet runt i huset efter den dära, för så långt bort kan den ju inte vara!?
 
 
Efter det bestämde vi oss för att dra ut till skogen även idag med, men nu tog vi med oss deg så vi kunde göra pinnebröd och Rio hade med sig falukorv och hemma gjorda bananmuffis som var fett med goda :D
 
Hade även med oss instumet så hade det riktigt mysigt ute i skogen vid elden! Pojkarna fortsatte bygga en massa för tydligen så är ju det nå jävulskt roligt ;) Hihi! Var ute i ungefär 5 timmar tror jag.. Var en riktigt trevlig dag med familjen :D
 
 
Men fan vad helt slut man är då man kommer hem :P hahah! 
 
Just nu har de flesta gått och lagt sig, medans jag sitter uppe åh kollar på skräckfilm :/ Tjurar att vara uppe bara för att jag inte vill att det ska bli morgon dagen.. För då börjar jag ju att jobba :S Ahhhh första gången sedan 16 december 2011! Men aja det kommer gå hur bra som helst det är jag säker på.. Åh tiden kommer så klart flyga förbi, då man har måste på vardagarna och sedan kommer hem åh kan göra roliga saker med familjen :) hih! 

BRING IT.
BY: Mami

Åhhh jag vill också ha John hemma i mitt kök för han verkar ju kung där :D Skön dag ni hade också :D alla blå <3

2012-09-10 22:08:52

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: