i did eat one bite of the green thing

Igår efter jag hade gjort mitt inlägg här, så ringde telefonen och jag fick ett nytt jobb, börjar jobba på måndag! Känns fett skönt för nu jävlar ska jag tjäna pengar och spara som fan :D

Har mitt mål åh det ska jag fan klara mig till.. Det är fett svårt just nu, men Snuttis vi klarar detta! Inget fantastiskt och underbart är lätt att få..

Igår gjorde John sparris soppa, åh jag var jätte duktig och åt det :D Åh det var jätte jätte gott :) John är så duktig så, åt hans sparris soppa och sedan doppade man ju brödet som han också hade bakat :D Hihi.. Men vågade mig inte riktigt på de stora bitarna så gottade bara i mig själva soppan! Men jag smakade en tugga på en sparris och det var inte alls så äckligt som jag trodde det skulle vara, smackade mest som plast luktar :P hahahahaha!


BRING IT.
BY: Emelie

Ge mig receptet :D. P.s ät inte crunchy müsli, är som att äta kaka till frukost ;)

2012-09-06 18:59:42
http://Www.emeliepee.blogspot.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: