Fett gött häng med en kär och saknad vän

Idag så vaknade jag som vanligt då Kalle skulle på jobbet, men idag kunde jag inte somna om! Så jag tog åh slog på Törnrosa..

Har ju kommit på att det är den Disney filmen som jag såg minst som ett litet barn, åh jag förstår verkligen inte varför, för jag gillar den som fan!? Somnade dock efter halva filmen.. :O

Sedan så vaknade jag upp började fixa mig och drog in till centrum för att fixa skattekortet! Gick hur lättsamt som helst riktigt förvånad, så nu kan man ju verkligen hoppas att det inte tar tusen år tills jag får hit det oxå! (Ta i trä)
 



Efter det så gick jag och mötte upp min sköna socker böna Cassie... Som jag har saknat väldans mycket! Köpte kaffe satt oss i en park i solen och snackade en hel del massa skit! :) Hihi

Så fort solen började försvinna vart det dock cp kallt ute, så då drog vi hem till Cassie och hjälpte Nina att förvandla henne till en Zebra, då hon skulle på fest med djurtema! Var sjukt jävla roligt :D Haha!

Åh nu har jag nyss kommit hem typ, åh nu sitter folket och kollar på film och jag ska också gå dit och se! Kos fredags kväll var det här :)

 
Gammal bild på mig och Cassie 1,5 år sedan

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: