älskar dig min x2 <3

Monday dear fucking monday
 
Nä ska inte va bitter denna Måndag har varit häktisk som alla andra måndagar, tusen saker att göra och så klart något som går rätt åt helvete.
 
Men var ändå en väldigt fin måndag tycker jag, solen sken, dock jobbar jag inne och är en kontor mullvad så, såg inte mycket av det. Men man känner lixom att solen är framme ändå, in i själen på en. :-)
 
Sedan så skrev min underbara goda bästa andra hälft Emelie (Pesa) de finaste någon någonsin har skrivit till mig.
Vart så lycklig och varm ända in i själen av det hon skrev, samtidigt som jag fick en kniv med saknad i hjärtat, efter att få ha denna kvinna i min vardag igen <3
 
( De bästa i sommar är att jag ska få träffa dig ) 
 

BRING IT.
BY: Emelie

Men göllrumpan min :)) ska bli såååå kul i sommar! :))

2014-03-18 10:06:31

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: