gårdagens miss av er mongon

Igår skrev jag ju typ ett skit bra inlägg, var ju riktigt nice budskap! Så är det nästan ingen av er som läser, ikke ok..
 
Jobb idag, vad mer ska man säga om det? Massa att göra helt klart... :-)
 
Var iväg på ett möte idag med, vet inte rikigt vad jag ska tycka om det. Var sjukt myckt att ta in i huvudet och kändes som man fick några smällar i ansiktet helt klart. Man börjar fundera lite på vafan man har hållt och håller på med här i livet. :-/ 
 
Hoppas iaf jag fick en sådan hårdsmäll att jag denna gång kanske bara tar tag i mig själv! Men åter står att se i guess.
 
Var helt slut i huvudet efter mötet iaf, ville helst inte tänka alls om jag ska var ärlig, hade jag väl brytit ihop lr nå annan brudigt. Så jag gjorde de ända rätta! Tog en lång varm dusch, hämtade ut täcket till soffan, bäddade ner mig själv, önskade jag hade haft lite bögmys, tyckte synd om mig själv åh somnade :-D
 
Vakna upp till att maten är klar (Y) må erkänna jag bor med riktigt bra pojkar <3
 
Nu ska vi se en drömmig film som Simon har bestämt vi ska se (Y) 
 
Take me back to Berlin

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: