Hej alla barn nu är det barnprogram, hej åh hå här titta Larsdotter fram

 
Shit fi fan, vad längesedan det var jag bloggade då :O
 
Men nu har jag fan kommit fram till att det är dags att börja med skrivandet igen. Jag gillar helt klart åh blogga, inte bara för den anledningen att mina nära och kära kan få ta del av mitt liv, utan oxå för att alla mina HATERS ska kunna få lite saker att vara ännu mera bitter över ;D hahahaaha! 
 
Däremot kan jag helt klart känna det ä lite jobbigt ibland att skriva blogg, då jag inte riktigt kan skriva 100% vad jag vill då jag vill det, just för att jag vet att vissa kan läsa de jag skriver. Det är väl mest hela den grejen som har gjort att jag slutat.
 
Men nu är jag här för att göra ett försök igen :) Ett riktigt ärligt försök med. Så har ni nå önskemål om nått ni vill jag ska uppdatera er om, så skriv en kommentar så ska jag göra så gott jag kan <3
 
 
Let´s write history mother fuckers 
 

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: