ökar karman på karmakontot

Fredag igår, när klockan är 1715 jag sitte på jobb helt upptagen i det jag håller på mig ocg helt plötsligt slår det mig att det är FREDAG!!!
 
- NÄÄäääjh, de e ju fredag idag!
 
David som hjälper mig börjar skratta och frågar mig vad jag trodde de var för dag då?
 
- Måndag....
 
Ibland har jag ingen tidsuppfattningen what so ever. Eller ska jag vara ärlig så har jag ju typ aldrig de :-O Inte då de gäller dagar iaf haha, lr då de är helg ;-)
 
Igår får jag en väldigt ynklig önskan att komma åh ta hand om Aedin och Majlo som båda två är sjuklingar.
Så åkte hem fixade lite shit, sedan gick jag på affärn handlade soppor och halstabletter och drog upp till sjuklingstugan.
 
Tog en promenad med Majlo medans Aedin låg hemma och vilade. Sedan ställde jag mig och gjorde soppa till Aedin. Åh sedan vart de film. Jag däckade efter 30 min typ hahaha. Standard att somna innan 00.00 på fredagar nu alltså :-D Men det är taktiskt så jag kan slippa åh sova under sommaren :-D hahaahahaahah! 
 
 
 

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: