söndags livsnjut för kroppen

Söndag har jag hört är en ta hand om sig själv dag.. Så just nu sitter jag med en riktigt mysig uppvärmande ansiktsmask :-) Ska även dra i en nice hår inpakning senare. Lyssnar på skön musik och letar efter någon bra tattuerare i London, ingen som har nå tips? :-D
 
Har en tattuerings tid 2 maj hos Marius, men sådan sjuk lång tid tills dess, så skulle va sjukt skönt att få till nån tidigare tid, av någon :-) Har ju trots allt en hel del Ink jag vill få på kroppen. Whoop!
 
Igår drack man inte ett glas rött vin, sedan tvär däckade man i soffan och vaknade halv åtta..!? Suck :-P
 
Solen skiner ute idag, men vi vet ju alla att det fortsatt är svin kallt ute, så jag sitter inne i värmen och njuter av solen i stället, helt ok tycker jag ;-D 
 
Ska möta älskade Rio senare, då blir de sol ch uppdatering av våra stressade liv ;-) Kommer bli kos kos.
 
 
 
 
 

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: