Roliga ni är alltså, mina små läsare


Kommentar från en läsare:
sara om Gud vad duktig jag var på att laga middag idag:
Vilket är ditt längsta respektive kortaste förhållande och vad hette dem? =)



Ja detta var ju en rolig fråga, på tal om ingenting..?
Ja du det kortaste lär ju vara nått förhållande när man gick på dagis och vart ihop för en dag kanske? hahahaha!
Det längsta förhållandet? Hmm ja du beror ju på hur man ser det lite, men var nog med X och det var tre år...

Seriösare än så komma du inte få mig att bli i bloggen... Hahahahahahaha!





BRING IT.
BY: vilma

Vilken fin bild på dig:-) super söt!vilken tur med lägan jag visste att de skulle gå bra;-) puss puss

2009-11-09 01:47:13
http://vilma.bloggagratis.se
BY: malin

om jag tar nageln och drar i din panna då måste de ju bli ett vitt sträck?

2009-11-09 11:10:22

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: