svar på tal till den trötta oslipade kniven.. Vinna på lotto!?!

Asså helt allvarligt börjar bli rätt så trött på "kniven" som inte står för det den skriver. Då personen fortfarande väljer att vara just "Kniven"...

Men mest av allt börjar jag bli rätt trött på att du skriver i princip exakt samma saker och ställer om och om samma frågor... Antingen så förstår du inte mina svar, eller så läser du dem inte!

Men som svar på dina återkommande frågor.. Läs min blogg så finner du de svaren du söker!!




kniv om the knife is back on track:
ja det är rätta synen för mig, men för det behöver det inte vara rätt för andra. klart familj och vänner står högre än jobb. fast för mig är jobbet också viktigt. på dig låter det som att jobbet är värt 0, ska du aldrig mer jobba i livet eller? varför jobbar du om det inte ökar livskvaliten? vad är det du får ut av att jobba?


BRING IT.
BY: nina

alltså vilken jävla low-lifer... skönt liv kniven måste ha som engagerar sig så jävla mycket i ditt hahahahhaha

2012-07-09 00:39:15
http://nwall.net
BY: kniv

u mad?



vad har jag gjort? har bara frågat frågor som jag inte får svar på och sagt vad jag tycker. är väl bara att svara istället för att vara så otrevlig och säga att man får leta reda på svaren själv. först bes det om att man vill ha kommentarer, och sen blir man kallad oärlig. tycker helt ärligt inte att du ska kalla folk oärliga, det finns en anledning till varför jag vill vara anonym. du kan hitta svaret på min blogg hahaha



och till nina u2, vad gör du själv här? oh såg att du gjorde reklam för din blogg nvm. är man lowlife om man skriver 3-4 inlägg på någons blogg? kallar du dom som svara på dina inlägg för lowlife också?

men det är lungt ska skuta skriva på den här bloggen bara för din skull.



kniven vann denna diskussion då carro blev lack som vanligt.



kniv-emelie

1 - 0

2012-07-13 16:27:33
BY: moster

Suck!!! Verkligen SUCK!!!

2012-07-24 13:12:00

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: